Opieka nad apartamentem/mieszkaniem/domem

PAKIETY

Co zawiera dany Pakiet / Co obejmuje / zakres usług

Jakie usługi obejmuje pakiet

STANDARD*

 

Podstawowa Opieka

PRESTIGE *

 

Potrzebujesz większego wsparcia w tym, aby Twój Apartament Zarabiał

VIP*

 

Gdy jedyne co chcesz to czerpać korzyści, a resztą zajmę się JA

 

Częstotliwość usługi

– RAZ w miesiącu

Częstotliwość usługi

– RAZ w miesiącu

Częstotliwość usługi

– DWA RAZY w miesiącu

 

·    wietrzenie okien

·    aktualizacja nc+

·    sprawdzenie czy działa Internet/satelita/telewizja naziemna – sprawdzanie stanów pościeli, ręczników itp./reklamacje w pralni

·    sprawdzanie działania urządzeń i ich włączenie (klimatyzacja, piec gazowy)

·    zamówienie pościeli z logo, odebranie, dostarczenie do apartamentu

·    udrożnienie odpływów

·    inspekcja działania sprzętu -rozmrożenie lodówki

·    przegląd apartamentu i przygotowanie listy potrzebnych zakupów zgłoszenie 

·    wietrzenie okien

·    aktualizacja nc+

·    sprawdzenie czy działa Internet/satelita/telewizja naziemna – sprawdzanie stanów pościeli, ręczników itp./reklamacje w pralni

·    sprawdzanie działania urządzeń i ich włączenie (klimatyzacja, piec gazowy)

·    zamówienie pościeli z logo, odebranie, dostarczenie do apartamentu

·    udrożnienie odpływów

·    inspekcja działania sprzętu -rozmrożenie lodówki

·    przegląd apartamentu i przygotowanie listy potrzebnych zakupów zgłoszenie

·    wietrzenie okien

·    aktualizacja nc+

·    sprawdzenie czy działa Internet/satelita/telewizja naziemna – sprawdzanie stanów pościeli, ręczników itp. /reklamacje w pralni

·    sprawdzanie działania urządzeń i ich włączenie (klimatyzacja, piec gazowy)

·    zamówienie pościeli z logo, odebranie, dostarczenie do apartamentu

·    udrożnienie odpływów

·    inspekcja działania sprzętu -rozmrożenie lodówki

·    przegląd apartamentu i przygotowanie listy potrzebnych zakupów zgłoszenie/

   

Częstotliwość usługi

– RAZ w miesiącu oraz jedna usługa z poniższych

Częstotliwość usługi

– DWA RAZY w miesiącu do wyboru z poniższych

 

 

·    asysta przy drobnych naprawach (wymiana kranu, uszczelki, wylewki do prysznica – udrożnienie odpływów – do godziny czasu

·    sprawdzenie stanu sprzątania / w przypadku pracy z inną firmą

·    reprezentacja przed administracją

·    dorabianie kluczy

·    dostarczenie pościeli

·    wymiana żarówki w lampach nocnych, jeśli są na stanie żar

·    wymiana baterii w pilotach

·    zgłoszenie usterek / telefon / zdjęcie

·    odkręcenie grzejników przed przyjazdem gości

·    Zakupy

·    zgłoszenie uszkodzenia przez klienta / telefon/zdjęcie /protokół /pobranie odszkodowania

·    asysta przy drobnych naprawach (wymiana kranu, uszczelki, wylewki do prysznica – udrożnienie odpływów – do godziny czasu

·    sprawdzenie stanu sprzątania / w przypadku pracy z inną firmą

·    reprezentacja przed administracją

·    dorabianie kluczy

·    dostarczenie pościeli

·    wymiana żarówki w lampach nocnych, jeśli są na stanie żar

·    wymiana baterii w pilotach

·    zgłoszenie usterek / telefon / zdjęcie

·    odkręcenie grzejników przed przyjazdem gości

 

 

Częstotliwość usługi

– RAZ w miesiącu

Częstotliwość usługi

– DWA RAZY w miesiącu

 

 

·    zgłoszenie/rozliczenie opłaty klimatycznej do UM

·    pobranie pieniędzy za garaż

·    przelanie pobranych pieniędzy za pobyt właścicielowi

·    kontakt z potwierdzenia godziny przyjazdu

·    zgłoszenie/rozliczenie opłaty klimatycznej do UM

·    pobranie pieniędzy za garaż

·    przelanie pobranych pieniędzy za pobyt właścicielowi

·    kontakt z potwierdzenia godziny przyjazdu

 

 

 

Częstotliwość usługi

– RAZ w miesiącu

 

 

 

·    wystawienie apartamentu na portalach intern

·    reprezentacja przed portalami rezerwacyjnymi

·    INTERWENCJE -Pilne rzeczy dotarcie i realizacja w ciągu godziny