PAKIETY
Co zawiera dany Pakiet / Co obejmuje / zakres usług |
|||
Jakie usługi obejmuje pakiet |
STANDARD*
Podstawowa Opieka |
PRESTIGE *
Potrzebujesz większego wsparcia w tym, aby Twój Apartament Zarabiał |
VIP*
Gdy jedyne co chcesz to czerpać korzyści, a resztą zajmę się JA |
|
Częstotliwość usługi – RAZ w miesiącu |
Częstotliwość usługi – RAZ w miesiącu |
Częstotliwość usługi – DWA RAZY w miesiącu |
|
· wietrzenie okien · aktualizacja nc+ · sprawdzenie czy działa Internet/satelita/telewizja naziemna – sprawdzanie stanów pościeli, ręczników itp./reklamacje w pralni · sprawdzanie działania urządzeń i ich włączenie (klimatyzacja, piec gazowy) · zamówienie pościeli z logo, odebranie, dostarczenie do apartamentu · udrożnienie odpływów · inspekcja działania sprzętu -rozmrożenie lodówki · przegląd apartamentu i przygotowanie listy potrzebnych zakupów zgłoszenie |
· wietrzenie okien · aktualizacja nc+ · sprawdzenie czy działa Internet/satelita/telewizja naziemna – sprawdzanie stanów pościeli, ręczników itp./reklamacje w pralni · sprawdzanie działania urządzeń i ich włączenie (klimatyzacja, piec gazowy) · zamówienie pościeli z logo, odebranie, dostarczenie do apartamentu · udrożnienie odpływów · inspekcja działania sprzętu -rozmrożenie lodówki · przegląd apartamentu i przygotowanie listy potrzebnych zakupów zgłoszenie |
· wietrzenie okien · aktualizacja nc+ · sprawdzenie czy działa Internet/satelita/telewizja naziemna – sprawdzanie stanów pościeli, ręczników itp. /reklamacje w pralni · sprawdzanie działania urządzeń i ich włączenie (klimatyzacja, piec gazowy) · zamówienie pościeli z logo, odebranie, dostarczenie do apartamentu · udrożnienie odpływów · inspekcja działania sprzętu -rozmrożenie lodówki · przegląd apartamentu i przygotowanie listy potrzebnych zakupów zgłoszenie/ |
Częstotliwość usługi – RAZ w miesiącu oraz jedna usługa z poniższych |
Częstotliwość usługi – DWA RAZY w miesiącu do wyboru z poniższych |
||
|
|
· asysta przy drobnych naprawach (wymiana kranu, uszczelki, wylewki do prysznica – udrożnienie odpływów – do godziny czasu · sprawdzenie stanu sprzątania / w przypadku pracy z inną firmą · reprezentacja przed administracją · dorabianie kluczy · dostarczenie pościeli · wymiana żarówki w lampach nocnych, jeśli są na stanie żar · wymiana baterii w pilotach · zgłoszenie usterek / telefon / zdjęcie · odkręcenie grzejników przed przyjazdem gości · Zakupy · zgłoszenie uszkodzenia przez klienta / telefon/zdjęcie /protokół /pobranie odszkodowania |
· asysta przy drobnych naprawach (wymiana kranu, uszczelki, wylewki do prysznica – udrożnienie odpływów – do godziny czasu · sprawdzenie stanu sprzątania / w przypadku pracy z inną firmą · reprezentacja przed administracją · dorabianie kluczy · dostarczenie pościeli · wymiana żarówki w lampach nocnych, jeśli są na stanie żar · wymiana baterii w pilotach · zgłoszenie usterek / telefon / zdjęcie · odkręcenie grzejników przed przyjazdem gości |
|
|
Częstotliwość usługi – RAZ w miesiącu |
Częstotliwość usługi – DWA RAZY w miesiącu |
|
|
· zgłoszenie/rozliczenie opłaty klimatycznej do UM · pobranie pieniędzy za garaż · przelanie pobranych pieniędzy za pobyt właścicielowi · kontakt z potwierdzenia godziny przyjazdu |
· zgłoszenie/rozliczenie opłaty klimatycznej do UM · pobranie pieniędzy za garaż · przelanie pobranych pieniędzy za pobyt właścicielowi · kontakt z potwierdzenia godziny przyjazdu |
|
|
|
Częstotliwość usługi – RAZ w miesiącu |
|
|
|
· wystawienie apartamentu na portalach intern · reprezentacja przed portalami rezerwacyjnymi · INTERWENCJE -Pilne rzeczy dotarcie i realizacja w ciągu godziny |